Pages

Sedinta foto 21.02.2010 la Simona si Catalin

Duminica, 21.02.2010, am organizat o mica sedinta foto acasa la cumatrii, verii, prietenii nostri (in ce ordine vreti voi) la care subiectii au fost ale noastre odoare... (nu chiar toate ale noastre, pt ca au mai fost prezenti si nasii lor) Ce a iesit puteti vedea in slide-ul urmator.
Oricum este clar, Luca a fost mai preocupat de echipamente decat de pozatul in sine, Antonia e un model in devenire, Matei din pacate era cam racit si desi dadea semne ca-i place nu s-a putut desfasura, pe Stefan cred ca o sa-l prinda peste ceva timp ideea cu trasul in poza iar pt Claruta noastra deja nu mai este o noutate. Asa incat printre ceva gratare, clatite si alte alea am reusit si cateva fotografii pentru posteritate.

3 comments:

  1. La ce aparatura ai, incearca jocuri de umbre, fundaluri foto ai, dar fotografiile sunt tot de amator, ceea ce nu esti. Succes in arta fotografica!!! PS: Ti-o spun ca prieten.

    ReplyDelete
  2. Daca ti-ai fi lasat si numele chiar as fi crezut ca-mi esti prieten si te-as fi invitat sa incercam impreuna sa facem fotografii la 5 copii, poate asa reuseam sa ne jucam si cu umbrele, in final am fost multumit ca am reusit sa-i prind in cadru,la ce agitatie a fost... oricum a fost o experienta interesanta si pt mine si pt ei

    ReplyDelete
  3. la clatite EU am muncit

    ReplyDelete